9-шы Орта Азиялық Халықаралық «Суық қойма, тасымалдау және суық логистикаға қызмет көрсету» көрмесі

ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ ColdChain Qazaqstan 2024

Олжас Оралғазынов, «ХИМ-плюс» ЖШС Бас директорының міндетін атқарушы:

Әрине, көрме саланың дамуына оң әсерін тигізеді. Қазақстандағы агро-көрмеге алғаш рет қатысып жатырмыз, өте ұнайды, көп клиенттер мен сатып алушылар келеді. Көрмеге қатысқаныма қуаныштымын, және ең бастысы, бұл оң нәтиже береді деп ойлаймын. Көрменің бірінші күні өте көп адам болды, арасында біздің өніміміз Қазақстан нарығында бар екенін білмегендер де болды. Айта кету керек, біздің күткеніміздің 80-90% орындалды. Алдын ала келісім-шарттар көп емес, бірақ олар бар. Келесі жылы да қатысуға тырысамыз.


Алихан Сулейменов, Сату бөлімінің жетекшісі, Grand Construction LTD:

Шынында да, көрме – өте пайдалы құрал. Біз мұнда көптеген серіктестер табамыз, бәсекелестерімізді көреміз. Біз бұл көрмеге алғаш рет қатысып отырған жоқпыз. Мұнда нақты мақсатты аудиторияның көп болуы біз үшін өте маңызды. Әр жыл сайын қызығушылық артып келеді. Адамдар құрылыс саласындағы жаңа технологияларға қызығушылық танытады, әсіресе бұл агросекторға қатысты. Адамдар саны үнемі өсіп, бизнесін және шаруашылықтарын дамытып жатыр. Бұл тауық қоралары, сиыр фермалары, көкөніс қоймалары. Біздің технологияларымыз ауыл шаруашылығы саласындағы кез келген секторға, соның ішінде осындай ғимараттардың құрылысын салуға өте ыңғайлы. Қазіргі уақытта біз осы ғимараттар үшін жабдық жеткізушілермен келіссөздер жүргізіп жатырмыз, олармен консорциум құруды жоспарлап отырмыз. Бұл жабдықтаушылар мен тауық қоралары, сиыр фермалары, шошқа фермалары сияқты құрылыс объектілерінің иелері. Біз келесі жылы және болашақ жылдары осы көрмеге қатысуды жоспарлап отырмыз.


Галина Скорик, Бас директор, «ПТИЦА сауда үйі» ЖШС:

Біз осы көрмеге алғаш рет қатысып отырмыз. Ең жағымды әсерлер қалды. Барлығы өте ыңғайлы, жайлы, тіпті үйдегідей, өте достық атмосферада өтті. Көп пайдалы танысулар болды. Барлығы жақсы өтті. Біз не үшін келгенімізді, қалағанымызды алдық. Келесі жолы тағы да сіздерге келуге қуанышты болар едік. Екі келісім-шартқа қол қойдық, ал болашақта тағы 10-ға дейін әлеуетті клиентпен келіссөздер жүргізудеміз. Барлығы жақсы болады деп үміттенеміз. Келесі жылы міндетті түрде сіздердің көрмеге қатысуды жоспарлап отырмыз.


Дмитрий Григорьев, Техникалық қолдау менеджері, «Guentner Kazakhstan» ЖШС:

Біз осы көрмеге алғаш рет қатысып отырмыз. Ең жағымды әсер қалды. Менің ойымша, мұндай көрмелер саланың дамуына оң әсер етеді, себебі жабдық жеткізушілері мен жабдықтарды ауыл шаруашылығында насихаттайтын адамдар жаңа серіктестер таба алады. Ал ауыл шаруашылығын жаңа жабдықпен жүргізу өнімділікті арттырады. Бізге арнайы қызығушылық танытып келген адамдар болды. Біз қанағаттандық!


Елисей Лежнев, «ГРИНКО» ЖШС:

Қазақстандағы көрмеге алғаш рет қатысып жатырмыз. Алғашқы қатысқанымыздан алған нәтижеге өте қуанамыз. Менің ойымша, мұнда 30%-дай біздің тұрақты клиенттеріміз бар. Қызығушылық, әрине, бар. Мен көрмелердің оң әсерін тигізетініне сенемін, өйткені сатып алушы мен өндірушінің арасында тікелей байланыс қажет. «Өндіруші-сатып алушы» байланысы интернет, Instagram немесе басқа әлеуметтік желілер арқылы дамымайды, ал тікелей байланыс — бұл сатылымда әрқашан бірінші орында. Біз көп алдын ала келісім-шарттар жасадық. Келесі жылы да көрмеге қатысуды жоспарлап отырмыз.


Evelina Miti, Бэк-офис жетекшісі, «EVOTECK SRL»:

Біз осы көрмеге алғаш рет қатысып отырмыз. Италиядан келдік және бұл көрмені өте жақсы алаң деп санаймыз. Басқа халықаралық көрмелермен салыстырғанда AgroWorld Qazaqstan көлемі жағынан үлкен емес, бірақ біз үшін бұл қатысу өте пайдалы — жаңа нарықпен танысу, жаңа клиенттермен танысу және қазақстандықтарға өзімізді таныстыру. Біздің өнімдерімізге және ұсынатын жобаларымызға үлкен қызығушылық болды, өйткені біздің өндіріс Италияда орналасқан. Осылайша, «made in Italy» өнімдері шынымен өте тартымды. Біз адамдар аз болар деп ойлаған едік, бірақ көп келді, сондықтан біз оларға көмектескенімізге өте қуаныштымыз. Бізде жаңа клиенттермен көптеген байланыстар орнады, олармен жұмысымызды жалғастырып, жақсы нәтижеге үміттенеміз. Келесі жылы да осы көрмеге қатысуды жоспарлап отырмыз, өйткені бұл өте сәтті болды. Біз мұнда жаңа клиенттер таптық, және осы керемет елмен ынтымақтастықты жалғастырғанымыз біз үшін өте жақсы болар еді.


Зарема Есенгалиева, Сату инженері, «Linde Gas Kazakhstan»:

Біз осы көрмеге екінші рет қатысып жатырмыз. Бірінші рет өткен жылы қатысқан едік. Жалпы, мен көрмені өте жақсы деп санаймын. Бұл жаңа таныстар табу, байланыс орнату, бизнес пен саланы дамыту үшін өте жақсы құрал. Сондықтан біз қатысудан қанағаттанамыз. Биыл көрмеге қызығушылық үлкен болды, көрме анағұрлым кәсіби деңгейде өтті, байланыстар көбіне біздің жабдықтарымызға байланысты болды, және көбінесе біздің жабдықтарға назар аударылды. Біздің жобаларымыз жеке сипатта, сондықтан келісім-шарт жасасуға көбірек уақыт керек. Әрине, келесі жылы көрмеге қатысу мүмкіндігін қарастырамыз. Біз тек Алматыда ғана емес, Астанада да қатысқанбыз, сондықтан бұл ұсынысты міндетті түрде қарастырамыз.

ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ ColdChain Qazaqstan 2023

Hoogeveen Marco, CEO Head Office Technocool Engineering (Қазақстан):

Біз өз компаниямыздың өкілдері ретінде ColdChain Qazaqstan көрмесінде болғанымызға өте қуаныштымыз, өйткені көрме жаңа клиенттермен, әлеуетті серіктестермен кездесу үшін тамаша алаң болып табылады. Бұл көрмеге бірнеше жыл қатыстып отырмыз, бізге бұл жер өте ұнайды. Келісімшарттар ұзақ уақытты алады, біз негізгі серіктестермен жұмыс істеп жатырмыз, бірақ олармен тікелей эфирде кездесіп, контактілерді жаңарту әрқашан жақсы. Менің ойымша, мұндай платформалар жаңа клиенттер табуға және бизнесті кеңейтуге көмектеседі.


Әрсен Рысдәулетов, Dutch Fruit Solutions Kazakhstan (Нидерланды Корольлігі) өкілі:

Біз жыл сайын Алматыдағы AgroWorld Qazaqstan көрмесіне қатысамыз. Бұл көрме Қазақстандағы, әсіресе Орталық Азиядағы ауыл шаруашылығы нарықтарын дамыту үшін маңызды құрамдас бөлік болып табылады. Голландиялық компаниялардың құрамында біз 2019 жылдан бері қатысып келеміз. Бүгінгі таңда біз стендпен 4-ші рет қатысып отырмыз. Голландиялық стендтің серіктестерінің бірі-біздің Алматы облысының Бағбандар қауымдастығы. Біз жыл сайын іскерлік бағдарлама аясында панельдік пікірталастар ұйымдастырамыз, нарық мәселелері мен даму перспективаларын талқылаймыз. Менің ойымша, бұндай қатысуды жалғастыру керек, пікірталастар жүргізу керек, өйткені сол кезде жаңа ойлар, қайда қадам басуымыз керек деген идеялар келеді. Жыл сайын қатысу кезінде біз белгілі бір қорытындыға келеміз. Бізге жеміс бизнесінде болғысы келетін жаңа компаниялар да, орта шаруа қожалықтары да, ірі компаниялар да келеді. Біз қызығушылық, жұмыс істеуге, дамуға деген ықылас бар екенін көріп отырмыз, сондықтан біз кез келген диалогқа әрдайым ашық боламыз. Біз барлығын қолдаймыз, кеңес береміз. Келесі жылы тағы да қатысамыз. Менің ойымша, бұл бизнесте тұрақтылық өте маңызды, егер үзіліс жасасаңыз, ол кері кетуіңіз мүмкін.


Бекенбай Аманжол, Assel LTD (Қазақстан) бас директоры:

AgroWorld Qazaqstan көрмесі Қазақстан фермерлері үшін ауыл шаруашылығы саласындағы ең табысты көрмелердің бірі болып табылады деп санаймын. Біз бұл көрмеге 5 жылдан бері қатысып келеміз. Көрмеде біз көп нәрсені көре аламыз және бір-бірімізден үйренетін көп нәрсе бар екенін біле аламыз. Біз егіншілікпен айналысатын ірі компаниялардың көптеген әріптестерімен кездестік. Біз өз тәжірибемізбен бөлісеміз және бір-бірімізбен белсенді жұмыс жасаймыз. Бұл үлкен, перспективалы көрме. Оның алдағы уақытта да ұзақ жүргізіліп, ауыл шаруашылығында үлкен жетістіктерге жетуіне көмектесуіне тілектеспіз. Біздің компанияның қызметкерлері Израильде оқытылып, Атырау облысында ауыл шаруашылығында тамшылатып суару жүйесімен қамтамасыз ету бойынша жұмыс істей бастады. Өткен жылы осы көрмеге қатысу кезінде біз тамшылатып суару жүйелері бойынша көптеген жабдықтарды саттық. Біздің қазіргі міндетіміз - Қазақстанның барлық өңірлерінде осы жүйені құру. Біз келесі жылы міндетті түрде қатысамыз. Қазақстанның әрбір фермері, шаруа оқуға және тәжірибе жинауға мүмкіндік беретін көрмеге қатысуы керек деп санаймын.


Фролов Андрей, Бас инженер, НТП-Синтез құрылтайшысы (Беларусь Республикасы):

Біз Қазақстанда бірінші рет емеспіз, әдеттегідей, өте қонақжай қарсы алады, бұл өте қуанышты. Алаңда көптеген келушілер бар, жайлы, өзара тиімді ынтымақтастық бар. Беларусь - аграрлық ел, біз Қазақстан жерінде болып және бізде бар білім мен технологияларды беруге қуаныштымыз. Өз кезегінде, бұған қоса, біз өз өнімдерімізді де ұсынуға дайынбыз, өйткені біздің компания айналысатын өнімдер қоғамда сұранысқа ие пайдалы және дәмді өнімдерді өсіруге мүмкіндік береді. Бұл өркениеттің одан әрі өмір сүруінің кепілі. Сондықтан осы көрме алаңындағы консультативтік өзара іс-қимыл өте табысты, пайдалы және өзара тиімді. Осы екі күнде елеулі келісімшарттар жасалды, іс-шаралар жоспарланды, олар белгілі бір келісімдерге ұласты, олар жаңа маусымның басталуымен жүзеге асырылады. Кеше-бүгін болған тәжірибе алмасу 2 аптадан кейін де нәтиже береді. Сондықтан біз осы жерде бізбен байланысуы керек клиенттеріміздің жауабын күтеміз және әрі қарай ілгерілейтін боламыз. Біз келесі жылы стендпен қатысуды, одан әрі қарым-қатынасты жалғастыруды, тәжірибе алмасуды, өнімімізді ілгерілетуді, Қазақстанда бар ақпаратты алуды жоспарлап отырмыз.  Қатысу қазақстандық климаттың, топырақтың ерекшеліктерін және жергілікті жерлерде кездесетін нюанстарды ескере отырып, бізде бар білім мен технологияларды жобалау үшін қажет.


Prearo Michele, Area Sales Manager Officine Facco (Италия):

Біз AgroWorld Qazaqstan көрмесіне көптен бері қатысып келеміз. Биыл барлығы жақсы өтіп жатыр, жаңа және қазіргі клиенттермен көптеген қызықты кездесулер өткіздік. Біз риза болдық! Біз қазір бірнеше келісімшарттарды талқылау үстіндеміз. Келушілердің сапалы құрамы да қуантады, біздің стендке тек артында нақты жобалары бар кәсіби аудитория келеді. Менің ойымша, келесі жылы біз міндетті түрде қатысамыз.


ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ ColdChain Qazaqstan 2022

Иващенко Иван, EHO:

Біз ColdChain көрмесіне бірінші рет қатысып отырмыз, бізге күнделікті стендке келген әлеуетті клиенттердің саны ұнады. Көптеген сұраныстар болды, одан әрі ынтымақтастыққа үміттенеміз. Келесі жылы біз үлкен стендпен, кеңейтілген қызметкерлермен қатысуды жоспарлап отырмыз. Бізге келген барлық клиенттер біздің мақсатты аудиториямыз болғанын, біздің бағыт бойынша кездейсоқ келушілер болмағанын атап өткім келеді. Рахмет!


Исмагулов Азамат, «Akay Trade» ЖШС:

Көрмеге бірінші рет қатысып отырған жоқпыз. Жыл сайын көрменің дамуы айтарлықтай көрінеді. Келушілер көп, қатысушылар көп. Біз үшін үлкен артықшылық, ол - бізді білмейтін адамдар көп, біз олармен танысып, байланыс орнаттық. Менің ойымша, бұл бәріне пайдалы. Біз клиенттермен одан әрі кездесулер туралы келістік, олардың тарапынан сұраулар болды, біз оларды көрме аяқталғаннан кейін өңдейміз. Рахмет!


Иванцов Александр, Igloszron:

Көрме бізге өте ұнады, қатысушылар мен келушілер көп болды. Біз ынтымақтастық үшін мүмкін болатын серіктестер таптық. Біз келесі жылға көрмені жоспарлап отырмыз, өйткені көрме біз үшін нәтижелі және қарқынды өтті. Өзімнің алғашқы қатысуыма ризамын.


Умарова Айжан, «Мультивак» ЖШС:

Көрмеге бірінші рет қатысып отырған жоқпыз, 2010 жылдан бастап экспонент ретінде қатысып келеміз. Әсер жақсы болды. Ұйымдастырушыларға алғысымызды білдіргіміз келеді. Бізге біздің ынтымақтасатын серіктестеріміз келді, жаңа келушілер де танысуға келді. Мен ұйымдастырушы ретінде қатысып жатырмын, біздің менеджерлер тапсырыс берушілермен және клиенттермен жұмыс істеді, жаңа серіктестік туралы келіссөздер жүргізді. Көрме ұнады, үміттер ақталды.


ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ ColdChain Qazaqstan 2021

Можаева Татьяна, ЕВРОСНАБ ет өнеркәсібі департаментінің менеджері

Көрмеге қатысу – біз үшін өте пайдалы тәжірибе, біз мұнда екінші рет келіп отырмыз. Кеше және бүгін бізге көптеген жаңа әлеуетті клиенттер келді, біз тұрақты клиенттермен кездесулер өткіздік. Ұйымдастырушыларға мұнда қызықты қатысушыларды жинағандары үшін алғыс айтқым келеді, өте мазмұнды және танымды болды. Біздің өнімдер өте үлкен сұранысқа ие болды, өйткені азық-түлік ингредиенттерін шығаратын компаниялар аз болды. Жоғары қызығушылық, етті қайта өңдеу, кондитерлік және сусындық бағыттар бойынша сұраныстардың үлкен саны байқалды. Мұндай алаңдар адамдармен тікелей байланыс орнатады және бұл бизнес саласында өте нәтижелі. Біздің отандық өндірушілерді, әсіресе шұжық өндірісін көбірек көргіміз келеді. Пандемиямен байланысты барлық өзгешеліктер жақында шешіледі және келесі жылы көрменің ауқымы әлдеқайда үлкен болады деп үміттенеміз. Біздің компания келесі 2022 жылы міндетті түрде көрмеге қойылады.


Apulkis Romas, Baltic Gastronomy Leaders

Көрмені өткізу деңгейі жоғары деңгейде деп ойлаймын. Мен мұны тіпті күтпеген едім, маған бәрі ұнады. Көрменің әлеуетіне байыпты қарайтын адамдар келді деп ойлаймын. Жаңа клиенттер көп болғанын қалаймын. Бізге көптеген серіктестер қажет емес, тек бірнеше жақсы адамдар қажет. Мұндай форматтағы іс-шаралар қарым-қатынас үшін қажет, мұнда біз нарықтың трендтерін қадағалай аламыз. Әлбетте осы көрмеге 2022 жылы қатысуды жоспарлап отырмыз.


Айдинян Мушег, МЭЦ халықаралық әріптестік басқармасы бизнес-миссиялар бөлімінің бастығы

Бүгінгі таңда біз FoodExpo көрмесіне қатысуды тек оң тұрғыдан бағалаймыз. Мәскеу Қазақстан нарығына мүдделі. Айта кету керек, бүгінгі таңда барлық экспорттың 30 пайызы Қазақстанға тиесілі және біз өз қызметімізді ұлғайтуға ғана мүдделіміз. Қазіргі уақытта 150-ден астам кездесу өтті, біз көрмеге 15 азық-түлік компаниясын әкелдік. Барлық кездесулер, әдетте, мақсатты. Ұсынылған компаниялар қазірдің өзінде әртүрлі санаттағы экспорттаушылар болып табылады, мысалы: энергетикалық сусындар, тамақ, балмұздақ, пайдалы өнімдер. Біз сіздің келесі көрмелеріңізге қатысуға мүдделіміз. Іріктеу жүргізіледі және біздің компаниялар да Қазақстан нарығына мүдделі болады және бізде сапалы серіктестік қатынастар қалыптасады деп үміттенеміз. Айта кету керек, офлайн-формат, ең алдымен, сатушы мен әлеуетті сатып алушы арасындағы жанды байланыс. Өнімді жылжытудың ең тиімді әдістерінің бірі - офлайн қолдау. Өкінішке орай, пандемия жылы өзін әсерін сезіндірді және біз барлық іс-шараларды онлайн режимінде өткізуге мәжбүр болдық. Бүгіннен бастап біз барлық жұмыс кездесулерін әдеттегі офлайн-форматта өткізетін боламыз деп үміттенеміз.


Литвинчук Александр, NURKAGAZY ЖШС гофроөнімдерді сату бөлімінің директоры

Біз көрмеге бірнеше жыл қатыспадық, бірақ сіздің компанияңызбен бұрыннан таныс болдық. 15 жыл бойы сіздің көрме іс-шараларыңызға қатысып келеміз, бізде тығыз қарым-қатынас орнаған. Біздің компания сіздермен бірге жұмыс істейтініне қуаныштымыз, өйткені мұндай алаңдар бизнес пен адамдар үшін қажет және сұранысқа ие. Біршама шектеулерге байланысты жағдай шиеленісті, адамдар коронавируспен ауырудан сақ болуда және содан келушілер аз болады. Но на площадке выставки всё организовано с соблюдением санитарных норм и риск минимален. Көрмеде көптеген шетелдік компаниялар, соның ішінде Мәскеу облыстары ұсынылған: Омбы, Алтай, Бурятия және тіпті Қиыр Шығыстағы компаниялар. Сондықтан, бұл көрмеде гофрленген қаптамалар мен контейнерлерді шығаратын нарықтың негізгі ойыншылары қойылды. Біз көрмеге қуаныштымыз және ол өте жемісті өтуде деп санаймыз. Біз келесі жылға қатысамыз деп жоспарлап отырмыз, өйткені бұл одан әрі дамудың тамаша мүмкіндігі.


Новолодская Зоя, СИЛУМИН-ВОСТОК даму жөніндегі директоры (Cold Chain)

Iteca компаниясымен біз көптен бері жұмыс істеп келеміз және көптеген көрмелерге қатыстық, өйткені біздің кәсіпорын жабдықтар өндірісінің үлкен спектрімен айналысады. ColdChain көрмесінде біз бірінші рет қатысып отырмыз, өйткені біздің өнімдеріміз нарықта екі жыл ғана. Біз барлық жаңа өнімдер мен әзірлемелерді кең көлемде ұсынуға шешім қабылдадық. Себебі мұнда негізінен өнімдерді қайта өңдеу қызметтерін ұсынатын компаниялар қатысады. Біз өз кезегімізде сол өнімдерді сақтау мәселелерін шешеміз, бұл аграрлық сектор үшін өте өзекті. Біз мұнда тоңазытқыш жабдықтары бар жалғыз компаниямыз. Стендте біздің өнімдеріміздің негізгі үлгілері жинақталған. Сондықтан мен стендтің айналасындағы толқулар өте жоғары екенін айтайын. Біздің мамандарға осы екі күнде жиналған өтінімдерді өңдеу үшін екі апта қажет болады. Офлайн іс-шаралар интернеттен гөрі тиімдірек, сіз бәрін өз қолыңызбен ұстап көріп қана қоймай, стендте маманның кеңесін ала аласыз. Біз мұнда ұсынылған жалғыз өндірушілерміз. Ал Қазақстан нарығында бізде екі-үш компаниядан артық емес, сондықтан тапшылық білікті мамандардың кеңес беруінде пайда болады және жауап алғысы келген адамдар оларды осы жерден алды.


Отзывы о выставке WorldFood Kazakhstan 2018

Батыржан Нуршанов Коммерческий директор ТОО «ALA Sintez»

Хочу отметить, что организация выставки – замечательная! Выходя на данную бизнес площадку, мы не ожидаем, что все произойдет само собой. Здесь можно остановить любого проходящего мимо посетителя, и общение с ним может перерасти в бизнес отношения. Всё зависит от того, чем лучше вы «обрабатываете» потенциального клиента, тем лучше будут результаты.

Например, в прошлом году мы получили хорошие показатели: заключили контракты и выстроили отношения с теми компаниями, которые уже работают на рынке и с теми, кто только планируют запустить свое производство напитков. Сегодня мы также уже получили новых клиентов и новые контракты.


Игорь Смирнов, Директор компании «Комплекс-Бар Кей Зет» (Казахстан)

В этом году выставка проходит хорошо, мне все нравится. Организаторы быстро реагируют на запросы, мы очень довольны их работой! И надеемся найти здесь новых партнеров, не упустить старых и показать наши новинки.


Александр Скрипин, Директор компании Aqua Food Trade

Мы производим выпуск рыбной продукции в Казахстане, а также являемся официальным дистрибьютором продукции компании «РЫБПРОМ». В выставке WorldFood Kazakhstan мы участвуем второй год подряд и получаем хорошие результаты. Только за первый день работы выставки в этом году мы получили уже 3 контракта с региональными компаниями из Тараза, Шымкента и Усть-Каменогорска. Для нас WorldFood Kazakhstan – это бизнес площадка, где мы можем напрямую, без посредников осуществлять поиск партнеров и заключать выгодные контракты.


Татьяна Орешкевич Начальник отдела ВЭД ОАО «Пинский мясокомбинат» (Беларусь)

Мы представляем нашу продукцию на выставке WorldFood Kazakhstan 2018 третий год подряд. И, когда мы впервые приняли участие в выставке, то получили хорошие результаты в виде новых партнёров. Я считаю, что выставки – это эффективная площадка для налаживания и поддержания сотрудничества с партнерами. Очень важно встречаться с уже действующими клиентами, выслушивать их пожелания, нарекания и предложения по работе. По телефону и по электронной почте это делать очень сложно.

Комплекс выставок в рамках WorldFood Kazakhstan в этом году организованны хорошо, у нас нет никаких нареканий! Принимая решение об участии в выставке мы в первую очередь ставили цель расширить объёмы поставок нашей продукции на Казахстанский рынок. Благодаря выставке мы рассчитываем заключить здесь как минимум 2-3 контракта.


Светлана Ониськова Специалист по маркетингу и PR компании ЧАО «Доминик» (Украина)

Мы не первый год принимаем участие в выставке WorldFood Kazakhstan. Хочу отметить, что ежегодно по итогам события мы получаем хороший результат в виде новых контактов, договоренностей с партнёрами. Также обновляется наша база потенциальных дистрибьюторов, с которыми в дальнейшем мы можем развивать взаимовыгодное сотрудничество.

В этом году, я хочу отметить, выставка организованна на достаточно высоком уровне. И мы конечно же ожидаем найти новых дистрибьюторов в Алматы, а также увеличить объем продажи нашей продукции в регионе в целом.


Елена Венедиктовна Продакт-менеджер ОАО Пивкомбинат «Балаковский» (Россия)

Мы впервые приехали в Казахстан на выставку WorldFood для того чтобы «освоить» местный рынок и продавать нашу продукцию здесь. Выставка помогает нам познакомится с местными дистрибьюторами, мы налаживаем контакты, обговариваем вопросы сотрудничества с потенциальными партнерами. Что касается организации, я считаю, что выставка проходит очень хорошо. Организаторы молодцы!


Ринат Апкаев Менеджер по продажам ООО Кайнак (Россия)

Мы впервые принимаем участие в выставке WorldFood Kazakstan. Более 6 лет мы выступали на подобных площадках в Москве. И только в этом году приняли решение о расширении географии сбыта нашей продукции. Хоть мы и доставляем уже в Казахстан нашу продукцию, этого недостаточно. Мы надеемся на выставке WorldFood Kazakhstan найти новых клиентов. Могу сказать, что уже в первый день у нас появились потенциальные партнеры, с которыми мы прорабатываем вопросы сотрудничества. Также мы пообщались с уже существующими партнерами.

Об организации выставки могу сказать – все проходит очень хорошо, работа выставки выстроена системно и грамотно.


Артём Ковалевский Директор по продажам ООО «Диад» (Россия)

В Казахстан на выставку WorldFood мы приехали первый раз. С момента старта нашего бизнеса мы ежегодно участвуем в подобных выставках в России. Сегодня для нас важно найти новых клиентов, показать специалистам-посетителям свою продукцию. Еще одной важной задачей на выставке является мониторинг конкурентов, мы изучаем тенденции казахстанского рынка. Продукт у нас уникальный, никто из стран СНГ не производит подобное и для нас очень важно знать мнение наших потенциальных и существующих покупателей.

Мне очень нравится, как проходит выставка и как она организованна. Я считаю, что площадка будет эффективной для нас.


Максим Стрельников, Директор компании «Вулкан»

Я считаю, что выставка - это один из основных инструментов продвижения своей продукции. Мы впервые приехали в Алматы на выставку HoRex, потому что заинтересованы в развитии нашего бизнеса на Казахстанском рынке. Мы уже экспортируем свою продукцию в Казахстан и имеем определенное количество клиентов. Однако, мы не хотим останавливаться на этом и, сегодня, ставим целью нарастить объемы наших продаж здесь. Не мало важно, также, и изучить рынок Казахстана. Благодаря выставке, я думаю, мы сможем осуществить поставленные цели. Ведь выставка организована очень хорошо, все сервисы доступны, не вижу никаких проблем.


Олжас Роман, Специалист коммерческого отдела компании EuroCold (Казахстан)

Мы впервые участвуем в выставке ColdChain Kazakhstan. Мне очень нравится, как проходит выставка, всё прекрасно организованно.

Наша компания достаточно молодая, мы всего на рынке 3 года и для увеличения узнаваемости нас на рынке, мы решили выступить со своим оборудованием здесь. Рассчитываем, что на выставке мы обретем новых клиентов, получим для себя новый опыт. Очень важно для менеджеров развивать навыки общения с клиентами, уметь грамотно представлять свою компанию.